انقلاب در تولید کاپشن چرم مردانه تبریز در تولیدی شماره سه تبریز

بسته به اینکه چگونه قطب‌نمای سبک خود را تراز می‌کنید، Schott Perfecto ممکن است در شمال مغناطیسی محکم بنشیند. شات اولین نسخه خود از این ژاکت را در سال 1928 معرفی کرد (نام آن را به نام برند سیگار برگ مورد علاقه‌اش گذاشت).

اگرچه چند دهه طول کشید تا واقعاً پیدا شود، اما هنگامی که گرفتار شد، مانند آتش سوزی گسترده شد. Perfecto یک انقلاب سبک را آغاز کرد، و اگر می‌خواهید آن ظاهر نمادین را بازسازی کنید، باید آن را در کمد خود آویزان کنید.

ممکن است نسخه‌های دیگری از ژاکت دوچرخه‌سواری نامتقارن وجود داشته باشد که از نظر کیفیت ساخت یا مواد دارای ضربات پرفکتو باشد و در مقایسه با قیمت کاپشن چرم تبریز بسیار ارزان تر باشد، اما هیچ چیز نمی‌تواند کلاسیک را به خاطر توانایی آن در یادآوری فوری دهه‌ای که نوجوانان پرحاشیه استانداردی بی‌نظیر برای خوش‌حالی تعیین می‌کردند، شکست دهد.

کاپشن چرم مردانه مشهد با زیپ‌ها، گیره‌ها و جیب‌هایش، بدون شک یک کاپشن شلوغ است، بنابراین اگر به دنبال لاغری هستید، بهترین گزینه نیست. با این حال، اگر قاب آن را داشته باشید (و برای بیرون کشیدن آن قاب را داشته باشید)، به اندازه یک چاقو تیز به نظر خواهید رسید.

Schott تعدادی نسخه از Perfecto را ارائه می دهد. مدل جادارتر 118، 613 (با ستاره های روی سردوش ها برای ظاهر کامل براندو) و پوست اسب Perfecto 618HH وجود دارد. Schott همچنین احتمالاً نمادین ترین نسخه ژاکت Cafe Racer* را می سازد.

چرم‌کاران اسکاتلندی مدت‌هاست که منبعی برای کسانی بوده‌اند که به دنبال تولید جنس هایی باکیفیت از کت‌های چرمی قدیمی در تولیدی کاپشن چرم مردانه هستند. آنها در سال 1975 به عنوان تاجر قطعات قدیمی دوران جنگ جهانی دوم شروع به کار کردند، اما در عرض چند سال، دوباره تولید کردند.

آنها نام خود را با Highwayman (ترکیبی بین ظاهر راک آمریکایی و ژاکت‌های موتورسیکلت بریتانیایی) بر سر زبان‌ها انداختند و از آن زمان تاکنون یکی از محبوب‌ترین کت‌های چرمی خوش‌ساخت در صحنه بوده است.

Highwayman یک کت چرمی نسبتا محافظه کار است، اما بوی اکتان در آن وجود دارد. تعداد کمی از قطعات می توانند به همان سرعت در طول چرخش حرکت کنند.

اگر مجموعه ای از بهترین کاپشن چرم مردانه دارید، احتمالاً از قبل یک Aero دارید، اما اگر برای اولین بار است که به دنیای کت های خوش ساخت می پرید، واقعاً نمی توانید با یک Highwayman یا یکی از آنها اشتباه کنید. از دیگر زیبایی های نیم کمربند Aero.

حتی اگر در آنجا توقف کنید (و ممکن است)، یک استاندارد محکم خواهید داشت که سال به سال با هر چیزی که می پوشید سازگار می شود.

 

  • منابع:
    1. Schott Perfecto
  • تبلیغات:
    1. انتخاب تخت بیمارستانی و نحوه استفاده از آن
    2. تأثیر تایل بر آکوستیک داخلی
    3. ترمز بریدن کامیون لوله پلیکا که منجر به بستن بزرگراه شد!
    4. شادی یک فرد پس از دریافت 100 کیلو طلا رایگان