زیتون اسلایس بانیان نازایی را درمان می کند

لازم است بدانید زیتون اسلایس بانیان سرشار از ویتامین‌های E، A، D و K است که برای تقویت بدن در حال رشد کودک بسیار مهم است، زیرا این ویتامین‌ها به تثبیت کلسیم در بافت استخوان کمک می‌کنند و آن را سالم و قوی می‌کنند.

در عین حال، روغن زیتون به ویژه برای افراد مسن توصیه می شود، زیرا بسیار سریع جذب بدن می شود و به فعال شدن بسیاری از مواد معدنی و ویتامین ها در بدن کمک می کند.

علاوه بر این، روغن زیتون با جلوگیری از از دست دادن کلسیم، معدنی شدن استخوان (رسوب مواد معدنی در بافت استخوان) را تقویت می کند.

135 بافت استخوانی مخزن ساختار معدنی بدن است و اگر بافت استخوانی بدن فاقد ذخایر معدنی کافی باشد، خطر ابتلا به این بیماری وجود دارد. ابتلا به بیماری های جدی مانند پوکی استخوان. از این منظر روغن زیتون اثر درمانی بسیار مهمی بر ساختار استخوان انسان دارد.
ویتامین‌های موجود در روغن زیتون دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی در تجدید سلول هستند، به همین دلیل روغن زیتون برای جلوگیری از پیری بدن، حفظ سلامت، جوانی و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست توصیه می‌شود.

زیتون

همانطور که ما مواد غذایی را که می خوریم تبدیل به انرژی می کنیم، مواد معدنی و ویتامین های خاصی به نام آنتی اکسیدان ها (ویتامین های E، A، C) از آن آزاد می شوند.

روغن زیتون سرشار از آنتی اکسیدان است که از اثر مخرب رادیکال های آزاد در بدن که از غذا و هوا دریافت می کنیم جلوگیری می کند، سلول های ما را تجدید می کند و روند پیری بافت ها و اندام ها را کند می کند.

در عین حال، روغن زیتون منبع خالص ترین ویتامین E، متحد طبیعی ما در مبارزه با رادیکال های آزاد است که سلول های ما را از بین می برد و بدن ما را فرسوده می کند، زیرا این ویتامین E است که رادیکال های آزاد را مهار و “خلع سلاح” می کند.

نتایج تحقیقات اخیر منتشر شده توسط گروهی از پزشکان دانشگاه آکسفورد نشان می دهد که روغن زیتون می تواند سیستم گوارشی را التیام بخشد و از دستگاه گوارش در برابر بروز سرطان محافظت کند.

معلوم می شود که روغن زیتون وارد واکنش های شیمیایی پیچیده ای با اسیدهای معده می شود و فرصتی برای ظهور و تکثیر سلول های سرطانی باقی نمی گذارد.