با شوینده من از شر تار عنکبوت اتاق ها خلاص شوید!!!

لباس‌های ساخته شده از مواد مستعد کرک مانند پشم، پرز و پنبه را با دست بشویید، یا هنگام شست‌وشو با ماشین لباس‌های خشک را انتخاب کنید.

زیرا در حین کار ماشین لباسشویی، نیروی گریز از مرکز در حین شستشو و آبگیری بیشتر باعث ساییدگی و پف کردن لباس می شود.

لباس زیر و شورت اولین لایه لباس صمیمی است که با اعضای صمیمی ما تماس پیدا می کند.

شما می توانید این دسته از لباس ها را با شوینده من بشویید.

در هنگام تمیز کردن باید دقت خاصی داشت و همچنین باید از پودر لباسشویی برای جلوگیری از رسوب پسماند روی لباس جلوگیری کرد.

از آنجایی که جنس لباس زیر به طور کلی سبک تر و نازک تر است، حالت شستشوی ماشین لباسشویی با لباس های معمولی متفاوت است، بنابراین باید جداگانه شسته شوند.

شوینده

بسیاری از افراد عادت دارند قبل از شستن لباس‌های خود را چندین ساعت خیس کنند، در واقع در صورت خیساندن بیش از حد، مواد شیمیایی موجود در مایع لباسشویی و لکه‌های موجود در لباس‌ها سریع‌تر تجزیه می‌شوند که ممکن است منجر به تعداد زیادی باکتری شود.

روش صحیح این است که لباس ها را حدود 10 دقیقه در آب سرد و مایع لباسشویی خیس کنید حتی لباس های سنگین هم نباید از 30 دقیقه بیشتر شود.

محصولات لباسشویی قبل از قرار دادن در ماشین لباسشویی در آب حل می شوند.

مایع لباسشویی/مایع رختشویی را به آب اضافه کنید و خوب هم بزنید سپس داخل ماشین لباسشویی بریزید و بعد از حل شدن داخل لباس قرار دهید تا مواد شوینده به طور یکنواخت روی لباس پخش شود و اثر پاک کنندگی بهتر است و شستشو نیز راحت تر است.

اگر مواد شوینده را مستقیماً روی لباس بریزید، مواد کاملاً حل نمی‌شوند و ممکن است باقیمانده آن به سطح لباس بچسبد و لکه‌ها و لکه‌های سفید ایجاد کند.

فکر نکنید که هر چه دمای آب بالاتر باشد، اثر تمیز کنندگی بهتری دارد.

به طور کلی، آب گرم در دمای 30 تا 60 درجه سانتیگراد برای حل شدن پودر شوینده بسیار مفید است و اثر تمیز کنندگی بهترین است.

بهترین دمای آب برای شستن لباس‌های نخی 40 تا 50 درجه سانتی‌گراد است؛ دمای آب برای لباس‌های پشمی حدود 35 درجه سانتی‌گراد است؛ دمای آب برای لباس‌های کتان باید در 30 درجه سانتی‌گراد یا کمتر کنترل شود.