با لامپ شمعی نور لوسترهای زیبا داشته باشید!!!

انرژی سال‌هاست که به‌طور پیوسته در حال افزایش قیمت بوده است و انتظار تغییر این روند، حداقل در آینده نزدیک، نسبتاً دشوار است، برای صرفه جویی در مصرف انرژی چه کنیم؟ فقط به لامپ های کم مصرف تغییر دهید.

در انتخاب لامپ شمعی نور به چه نکاتی باید توجه کرد؟ در زیر بحث می کنیم.

ما بحث می کنیم که در انتخاب لامپ به چه چیزی توجه کنیم، این مقاله در ابتدا در 1 مارس 2019 منتشر شده است.

چگونه صرفه جویی کنیم و در عین حال زیاد برای لامپ های مدرن خرج نکنیم؟ پس از چه زمانی خرید یک منبع روشنایی مدرن و کم مصرف هزینه خود را پرداخت می کند؟

چگونه می توانیم هزینه های جایگزینی منابع نور سنتی با منابع کم مصرف را جبران کنیم؟ پاسخ این سوالات و سوالات دیگر را در راهنمای ما خواهید یافت.

مصرف سالانه یک خانوار بسته به تعداد افراد ساکن در آن، از حدود 1200-1500 کیلووات ساعت در مورد یک خانوار تا حدود 4500 کیلووات ساعت در مورد یک خانواده چهار نفره متغیر است.

لامپ

چیزی برای مبارزه وجود دارد البته ارقام ارائه شده فقط تخمینی هستند، بنابراین بسته به موقعیت خاص، ممکن است دچار خطای قابل توجهی شوند، بنابراین ارزش دارد فقط قبض برق را ببینید یا – بهتر است بگوییم – مجموع مصرف برق را بر حسب کیلووات ساعت حساب کنید.

تمام صورت حساب های سال گذشته سپس مصرف انرژی سالانه خانه خود را دریافت می کنید.

نتیجه ای که به دست می آورید چیزهای زیادی در مورد وضعیت تجهیزات الکتریکی مورد استفاده در خانه شما می گوید.

اگر مصرف برق شما بیش از مقادیر تخمینی ذکر شده در بالا باشد، به احتمال زیاد به این معنی است که از وسایل پرمصرف زیادی استفاده می کنید: یخچال قدیمی، ماشین لباسشویی قدیمی یا لامپ های کلاسیک. البته، سخت است که مردم را ملزم کنیم که فوراً از شر تجهیزات قدیمی تر، اما هنوز هم به خوبی کارکرد خلاص شوند و لوازم خانگی مدرن و کم مصرف بخرند.

تجهیزات جدید هزینه دارد؛ بنابراین، زمانی که به فکر صرفه جویی در مصرف انرژی می پردازیم، باید با روشنایی شروع کنیم که نسبتاً ارزان ترین تجهیزات الکتریکی در خانه است و با توجه به فراوانی استفاده، جایگزینی آن با منابع نور مدرن و کم مصرف می تواند مزایای قابل اندازه گیری را به همراه داشته باشد.

با این حال، بیایید با انواع لامپ هایی که امروزه می توانیم از فروشگاه ها خریداری کنیم، شروع کنیم