تخفیف زیاد در خرید تلویزیون سامسونگ 32 اینچ دست دوم و سینما خانگی اسنوا به معلولان داده می شود

مفهوم اسکن، که امکان استفاده از تنها یک سیم یا کانال را برای انتقال یک تصویر کامل ایجاد می کرد، اساس همه تلویزیون ها شد و تا به امروز باقی مانده است. با این حال، لبلانک هرگز نتوانست ماشین کاری بسازد.

همچنین کسی که قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی 40 فوت را به اعلام کرد: پل نیپکو، مهندس آلمانی که دیسک اسکن را اختراع کرد بود. حق اختراع Nipkow در سال 1884 برای تلسکوپ Elektrisches مبتنی بر یک دیسک چرخان ساده بود که با یک توالی مارپیچ از سوراخ ها به داخل سوراخ شده بود. طوری قرار می گیرد که نور منعکس شده از سوژه را مسدود کند.

همانطور که دیسک می چرخید، بیرونی ترین سوراخ در سراسر صحنه حرکت می کرد و نور را از اولین “خط” تصویر عبور می داد. سوراخ بعدی همین کار را کمی پایین تر انجام می دهد و به همین ترتیب. یک چرخش کامل دیسک یک تصویر کامل یا “اسکن” از سوژه ارائه می دهد. برای دریافت قیمت جاروبرقی رباتیک سامسونگ با ما همراه باشید.

این مفهوم در نهایت توسط جان لوگی برد در بریتانیا و چارلز فرانسیس جنکینز در ایالات متحده برای ساخت اولین تلویزیون های موفق جهان استفاده شد.

مسئله اولویت بستگی به تعریف فرد از تلویزیون دارد. در سال 1922 جنکینز یک تصویر ثابت توسط امواج رادیویی ارسال کرد، اما اولین موفقیت واقعی تلویزیونی، یعنی انتقال چهره زنده انسان، توسط برد در سال 1925 به دست آمد. (خود کلمه سینما خانگی اسنوا توسط یک فرانسوی به نام کنستانتین پرسکی در 1900 نمایشگاه پاریس الوین بار به کار برده شد.)

تلاش های جنکینز و بیرد عموما با تمسخر یا بی تفاوتی مورد استقبال قرار گرفت. در سال 1880 مقاله ای در مجله بریتانیایی نیچر حدس می زد که تلویزیون امکان پذیر است اما ارزش آن را ندارد: هزینه ساخت یک سیستم بازپرداخت نمی شود، زیرا راهی برای کسب درآمد از آن وجود ندارد. مقاله بعدی در ساینتیفیک امریکن تصور کرد که ممکن است تلویزیون کاربردهایی داشته باشد، اما سرگرمی یکی از آنها نبود. اکثر مردم فکر می کردند قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ دست دوم بسیار گران است.

با این وجود، کار ادامه یافت و شروع به تولید نتایج و رقبا کرد. در سال 1927 شرکت تلفن و تلگراف آمریکا (AT&T) یک نمایش عمومی از فناوری جدید ارائه کرد و تا سال 1928 شرکت جنرال الکتریک (GE) پخش منظم تلویزیونی را آغاز کرد.

 

  • منابع:
    1. This concept was eventually used by John Logie Baird 
  • تبلیغات:
    1. انتخاب تخت بیمارستانی و نحوه استفاده از آن
    2. تأثیر تایل بر آکوستیک داخلی
    3. ترمز بریدن کامیون لوله پلیکا که منجر به بستن بزرگراه شد!
    4. شادی یک فرد پس از دریافت 100 کیلو طلا رایگان