جوراب کالج دخترانه پاهایتان را خوشبو می کند

در واقع جوراب کالج دخترانه را می توان از طیف گسترده ای از مواد مانند پنبه، پشم، نایلون، اکریلیک ، پلی استر ، الفین ها (مانند پلی پروپیلن ) ایجاد کرد.

برای افزایش سطح نرمی مواد دیگری که ممکن است در طول فرآیند استفاده شوند می‌توانند ابریشم، بامبو ، کتان ، ترمه یا موهر باشند.

تنوع رنگی جوراب ها می تواند هر رنگی باشد که طراحان قصد دارند جوراب را به محض ایجاد آن بسازند. گاهی اوقات هنر نیز روی جوراب ها گذاشته می شود تا ظاهر آن ها بهتر شود.

جوراب‌هایکالج دخترانه  رنگی ممکن است یکی از بخش‌های کلیدی لباس‌های ورزشی باشد و به تیم‌های بازیکنان اجازه می‌دهد زمانی که فقط پاهایشان به وضوح قابل مشاهده است، متمایز شوند.

فورت پین ، آلاباما، به عنوان “پایتخت جوراب جهان” در نظر گرفته می شود، زیرا نزدیک به نیمی از جوراب های تولید شده در اوایل قرن بیست و یکم در اینجا ساخته شد. صنعت جوراب فورت پین در اوج خود در حدود سال 2000 پس از میلاد حدود 7000 کارگر را استخدام می کرد.

جوراب

فورت پین، در حالی که هنوز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان جوراب است، تنها یک چهارم جوراب تولید می کند، این عنوان را به Datang از دست داده است.

ناحیه داتاننگ در سطح شهرستان در شهر ژوجی در استان ژجیانگ ، جمهوری خلق چین ، به شهر جوراب معروف شده است.

این شهر در حال حاضر سالانه 8 میلیارد جفت جوراب تولید می کند،  که یک سوم تولید جوراب در جهان است، که در سال 2011 برای هر فرد روی کره زمین دو جفت جوراب ایجاد می کند.

جوراب کالج دخترانه در طول های مختلف تولید می شوند. جوراب های بدون ظاهر، کوتاه و مچ پا تا مچ پا یا پایین امتداد دارند و اغلب به صورت غیر رسمی یا برای استفاده ورزشی پوشیده می شوند.

هیچ جوراب نمایشی و کوتاهی برای ایجاد ظاهری پاهای برهنه در هنگام پوشیدن با کفش (جوراب قابل مشاهده نیست) طراحی نشده است.

گاهی اوقات جوراب های بلند تا زانو با لباس رسمی یا بخشی از یک لباس مانند در ورزش (مانند فوتبال و بیسبال) یا به عنوان بخشی از کد لباس مدرسه یا لباس گروه جوانان همراه است.

جوراب‌های روی زانو یا جوراب‌هایی که بلندتر می‌شوند (جوراب‌های بلندتر از ران) گاهی اوقات به عنوان لباس زنانه در دوره رایج شناخته می‌شوند شد .