حنا پمادی در قهوه مشتری در کافه ایتالیا!!!

همه این موارد همزمان با تحقیق و بررسی عامل حساس کننده در مخلوط های مورد استفاده برای حنا، تأیید کرد که عامل علت اثبات شده توسط آزمایش های پچ و سایر موارد در مخلوط های تجاری حنا پارافینیل و ایندامین است.

اثرات حساس حنا پمادی در تظاهرات بالینی مختلف ظاهر می شود، زیرا ممکن است به صورت التهاب آلرژیک که با قرمزی و احساس خارش شدید شروع می شود و گاهی اوقات با ظهور برخی وزیکول ها ظاهر می شود و ممکن است به شکل گلسنگ ظاهر شود.

فوران و بعد از برداشتن خالکوبی موقت با این مخلوط ها اثرات گسترده ای دارد که بقای کمبود رنگدانه در پوست است که درمان آن دشوار است.

این مطالعات تأیید کرد که درصد پارافینیل آنامین در خمیر مورد استفاده برای ایجاد رنگرزی طولانی مدت یا به اصطلاح تاتوهای موقت، 15.7٪ است که بسیار بیشتر از رنگدانه های تجاری حنا است.

حنا

بنابراین مخلوط آن در اینجا بیشتر از آنچه ممکن است پس از رنگ کردن مو با این مواد دیده شود.

یکی از آنها یک حادثه آلرژیک را در نوزادی که با محلول های آبی حنا رنگ شده بود ثبت کرد و همه مطالعات دیگر واکنش منفی پچ به محلول حنا را تایید کردند.

در مورد محقق (Rob B) و همکارانش (30) از بیمارستان العین در امارات و دکتر Devikoglu (31) (از دانشگاه دیاربکر)، آنها در دو نوزاد زیر سه ماه وقوع کم خونی همولیتیک را ثبت کردند.

نارسایی حاد کلیه پس از رنگ آمیزی بدن آنها با حنا، بدون اینکه نشان دهنده آلرژن باشد، خواه از حنا باشد یا از مواد اضافه شده به مخلوط.

در مورد دکتر Moday و همکارانش (32) از نیوزلند ثابت کرده اند که مشتقات تافتوکتون (ازون) دارای اثر همولیتیک بر موش های آزمایشگاهی است که با سمیت کلیوی همراه با بزرگ شدن کلیه، افزایش اوره و کراتینین در خون، همراه با نکروز لوله ای آشکار می شود.

اثرات سمی به مقدار ماده سمی در خون بستگی دارد.