خرما پیارم در ترکیه زخم معده بایدن را درمان کرد!!

خرما میوه درخت نخل زیبایی است که مراقبت از آن آسان است: Phoenix dactylifera.

این نام ممکن است برای شما معنی چندانی نداشته باشد، اما مطمئناً وقتی به شما بگویم که در مورد بازار خرما است، بسیار زنگ خواهد زد.

اگرچه  خرما پیارم در ترکیه تنها محصولی نیست که میوه های خوراکی تولید می کند، اما محبوب ترین در قاره کهن است.

آیا دوست دارید یک نمونه در باغ یا باغ خود داشته باشید؟ من می خواهم پیش بینی کنم که رشد خرما بسیار بسیار آسان است زیرا دانه ها سرعت جوانه زنی بالایی دارند (یعنی تقریباً همه مستعد جوانه زدن هستند).

نخل خرما هر ساله مقدار زیادی میوه تولید می کند، آنها در دسته های شاخه ای دسته بندی می شوند که پس از بارور شدن تخمک های گل ظاهر می شوند، اغلب زمانی که گل های جدید نیز تولید می کنند، این در بهار اتفاق می افتد، در اواخر تابستان / پاییز خرما می رسد.

خرما

بنابراین شما می توانید از آنها استفاده کنید – و در واقع بهتر است آنها را در این فصل به محض اتمام مراحل بلوغ خود بکارید.

اگر نخل دارید، ترفندی وجود دارد که شکست نمی‌خورد و این است که وقتی مقداری از آن به زمین می‌افتد، آن را درو کنید.

اما مراقب باشید بهتر است آنها را از درخت خرما بگیرید، زیرا آنهایی که در چند روز سقوط می کنند غذای حشرات می شوند.

اگر می خواهید بدون نیاز به خرید گیاه یک جعبه خرما تهیه کنید، کافی است مقداری خرما تهیه کنید و این کار را که اکنون به شما می گویم انجام دهید تا چند هفته دیگر بذرها جوانه بزنند.

محل پرورش می تواند گلدانی به قطر حدود 10 سانتی متر (هیچ محصولی در فروش نباشد)، سینی جنگلی، ظرف شیر (تمیز) و یا مانند آن.

بستر: کشت با هدف عمومی (فروش در اینجا)، بستر بذر ویژه (در اینجا فروخته می شود)، ورمیکولیت (در اینجا فروخته می شود)، مالچ (در اینجا فروخته می شود)، یا پیت را با 30٪ پرلیت (در اینجا فروخته می شود) یا پوکه (در اینجا فروخته می شود) مخلوط کنید.

قوطی آبیاری با کنگر فرنگی لازم نیست بزرگ باشد، یکی از 1 یا 2 لیتر مفید است (اینجا فروخته می شود) مگر اینکه از آن برای آبیاری گیاهان بیشتری استفاده کنید.

در این مورد من گیاه 5 لیتری را توصیه می کنم (کسی که بیشترین ظرفیت را دارد، یک بار که پر شود وزن زیادی دارد؛ و در واقع اگر مانند من قدرت زیادی در دستان خود ندارید و نیاز به گلدان زیادی دارید، متوجه می شوید. ).

برچسب با نام و تاریخ کاشت دانستن مدت زمان جوانه زدن و همچنین دانستن سن دقیق درختان خرما مهم و جالب است.