راهنمای خرید ماهی سفید

داستان پایداری ماهیگیری با ماهی سفید، سهولت سفید آب‌های سرد و تمیز آلاسکال در آلاسکا میزبان ذخایر عظیم ماهی‌های سفید با مدیریت پایدار است. بسیاری از این گونه ها در بازارهای ماهی در سراسر جهان تقاضای زیادی دارند.

ده‌ها گونه ماهی سفید در آلاسکا وجود دارد، اما این راهنمای خرید که توسط موسسه بازاریابی غذاهای دریایی آلاسکا منتشر شده است، گونه‌های ماهی سفید را که بیشترین علاقه به تجارت غذاهای دریایی را دارند، توصیف می‌کند. این راهنما شامل اطلاعات مهمی برای خریداران ماهی سفید آلاسکا است، مانند فرمت محصول، نوع بسته بندی، کیفیت و جنبه های تغذیه ای محصول دریایی.

ماهی

ماهی سفید آلاسکا

بیشتر گونه های ماهی سفید آلاسکا و ماهی انگز در زمستان یا اوایل بهار در آب های فلات قاره تخم ریزی می کنند. به طور کلی، ماده‌ها صدها هزار تخم تولید می‌کنند که در جریان‌های اقیانوسی پراکنده می‌شوند و یا به کف اقیانوس می‌چسبند. هنگامی که تخم ها بیرون می آیند، لاروهای ماهی در لایه های بالایی اقیانوس شناور می شوند. در پاییز، ماهی‌های کوچک در اعماق بیشتری مستقر می‌شوند و در نهایت در جمعیت مورد استقبال قرار می‌گیرند

همه تجهیزات به “تمیزترین” روش ممکن استفاده می شوند. صید تصادفی ماهی های کوچک و گونه های غیر هدف کاهش می یابد و تعامل با پستانداران و پرندگان دریایی به حداقل می رسد. ماهیگیران ماهی سفید آلاسکا متعهد به روش های ماهیگیری مسئولانه هستند و در مطالعات علمی برای جلوگیری از گرفتن تصادفی گونه های غیر هدف شرکت کرده اند. ماهیگیران با محققان برای ایجاد تجهیزات اصلاح شده ای کار کرده اند که به ماهیگیری با کیفیت بهتر کمک می کند و زیستگاه ماهی سفید را حفظ می کند.

ماهیگیری پر از منابع صنعت در تلاش است تا از همه ماهی ها استفاده کند و از مزایای این منبع درجه یک جهانی به روشی پایدار حداکثر استفاده کند. منابعی که پس از پردازش اصلی دور ریخته می شوند، طیف گسترده ای از تخصص های منحصر به فرد مانند تخم ماهی، طحال و پوست را تولید می کنند.

ماهی

قیمت ماهی قزل آلا

محصولات با ارزش افزوده مشتق شده از غذاهای دریایی آلاسکا مانند سوریمی بازارهای خلاقانه و مولد را ارائه می دهند. همه این محصولات به لطف سخاوت منابع دریایی آلاسکا و ماهی قزل آلا شیوه های مدیریت شیلات مسئولانه در مقادیر قابل توجهی در دسترس هستند.

بهتر است قبل از ورود به بورس زمانی را برای خرید توکن اختصاص دهید. چون توکن ها محدود میباشد. پیشنهادی از طرف ما برای شما خریدارن.

در حال حاضر، تولید و فروش پوست، معده و احشا آلاسکا  هالیبوت و کف دست و پا آلاسکا کاهش یافته است. با این حال، اگر بازار آنها توسعه یابد، مقدار موجود برای سه گونه فوق قابل توجه خواهد بود.