ساعت مچی omax زنانه از بروز سکته در زنان جلوگیری می کند!!!

Piaget Limelight Gala Milanese با تابش زنانگی فوق العاده، طراحی کلاسیک خط Limelight Gala را که در دهه هفتاد قرن گذشته راه اندازی شد، به نمایش می گذارد.

Limelight Gala Milanese با بال‌های نامتقارن و کشیده و منحنی‌های جذاب قاب با الماس، به دلیل بند مشبک میلانی طلای رز خود متمایز است.

این مدل  ساعت مچی omax زنانه با قاب 32 یا 26 میلی‌متری و ست قاب با الماس‌های برلیانت عرضه می‌شود، این مدل مجهز به ساخت خودکار یا حرکت کوارتز (26 میلی‌متر) است.

در سال 2003، Vacheron Constantin آخرین مجموعه خود را به طور انحصاری برای زنان راه اندازی کرد.

غسل تعمید Égérie (موسیقی در پرتغالی)، این خط از قطعات زمانی بر یک ساعت تونیو ساده متمرکز شده است.

ساعت

اکنون، 17 سال بعد، برند سوئیسی نام آخرین مجموعه Maison را که منحصراً به مچ‌های زنانه اختصاص داده شده بود، بازیابی می‌کند تا به خط جدیدی از ساعت‌های منحصراً برای زنان، با طراحی کاملاً جدید جان بخشد.

مجموعه جدید Égérie با الهام از پیچیدگی‌های هورلوگری و مد لباس بالا، برای جزئیاتی مانند صفحه‌بندی بافت‌دار که یادآور یک فن است، متمایز می‌شود (یادآور ساعت Heures Créatives Heure Discrète که به معنای واقعی کلمه شبیه یک فن است)، تاج غیرمتمرکز، پنجره تاریخ یا فاز ماه، اعداد عربی و البته الماس.

خط جدید سه مدل مختلف ارائه می دهد: Égérie Data، با بدنه فولادی 35 میلی متری با الماس یا رزگلد با الماس.

Égérie Moonphase، با قاب فولادی 37 میلی‌متری یا طلای صورتی، هر دو با الماس. و Égerie Moonphase Pavé، با قاب طلای سفید 37 میلی متری با سنگ فرش الماس.

همه ساعت‌ها با کالیبر اتوماتیک 1088 (در مورد Moonphase 1088L) نیرو می‌گیرند و  به استثنای نسخه‌های فولادی با تسمه‌های قابل تعویض با سیستمی با قابلیت تعویض آسان (سه بند در مورد Égérie Data و Égerie) همراه هستند.

Moonphase، هر دو در طلای صورتی؛ دو در نسخه Moonphase Pavé).

بنابراین Égérie جدید Vacheron Constantin به مجموعه ای سنتی و در عین حال معاصر جان می بخشد که نوید تسخیر مچ دست زنانه را می دهد.