شال مبل بافتنی مانع افتادن نوزاد 9 ماهه از تراس طبقه سوم آپارتمان شد

یک کتاب الکترونیکی 30 صفحه ای و شاید آخرین الگوی شالی که تا به حال به آن نیاز داشته باشید؟
این جزوه شامل ده الگوی بافتنی برای شال های مثلثی از بالا به پایین می باشد. هر کدام یک شکل هستند: یک مثلث پهن، با افزایش هایی که در ضلع های درست و نادرست کار شده است.

پنج مورد از پارچه‌های بافت کلاسیک استفاده می‌کنند: بند بند و الگوهای رج بند بند، (K1، P1)، (K2، P2) و (K3، P3) آج‌دار، و پنج مورد هستند که از تنوع الگوهای آج‌دار استفاده می‌کنند. همه پارچه ها کاملاً برگشت پذیر هستند و در طیف گسترده ای از رنگ های مختلف عالی به نظر می رسند.

این شال‌های غیرجنسی و روزمره هستند که با لباس‌ها و کت‌های غیررسمی عالی به نظر می‌رسند.

اولین موردی که طراحی کردم و بافتم، شال مبل بافتنی مورد علاقه من شد. در یک زمستان سرد که از خانه کار می‌کردم، روی پشتی صندلی اداری من زندگی می‌کرد، و هر زمان که به کمی گرما یا راحتی بیشتر نیاز داشتم، آن را دور خودم می‌پیچیدم.

شال

این طرح‌ها را می‌توان با هر وزنی از نخ درست کرد، و می‌توان آن را به اندازه دلخواه شما کار کرد – شما با تعداد کوک‌های کوچک شروع می‌کنید و تا زمانی که به اندازه دلخواهتان برسد یا نختان را مصرف کرده باشید، کار کنید. من جدولی از متراژ مورد نیاز در گیج های مختلف برای اندازه های مختلف قرار داده ام. اگر از انبار استفاده می کنید، می دانید که شال شما چقدر بزرگ می شود. اگر در حال خرید هستید، می دانید برای یک اندازه خاص چقدر باید بخرید.

این الگوها را می‌توان همان‌طور که هست بافته کرد یا به‌عنوان الگویی برای طراحی خود استفاده کرد: دستورهای اولیه را در پایان پیدا خواهید کرد تا بتوانید بخیه‌های الگوی انتخابی خود را اعمال کنید.

همچنین نکاتی برای کار کردن شال‌ها و راهنمایی در مورد تمام تکنیک‌های کلیدی – از جمله پیشنهاداتی برای استفاده از نخ‌ها پیدا خواهید کرد. اگر تا به حال شال درست نکرده اید، این مکان عالی برای شروع است.