ظروف یکبار مصرف شله زرد از کپک زدن جلوگیری می کند

پیک نیک های آینده ما ممکن نیست بدون ظروف یکبار مصرف شله زرد یکبار مصرف باشد.

بر اساس یک پیشنهاد برای یک دستورالعمل اروپایی که در پایان ماه آوریل توسط سایت Politico به دست آمد، اتحادیه اروپا در نظر دارد تعدادی از محصولات پلاستیکی یکبار مصرف، از جمله نی، سواب پنبه‌ای، بشقاب و حتی میله برای بادکنک‌های بادی را ممنوع کند.

برای کاهش آلودگی های تاثیرگذار بر اقیانوس ها به ویژه.

در حالی که این اشیاء به‌ویژه توسط کمیسیون مورد هدف قرار می‌گیرند، به این دلیل که «جایگزین‌های موجود» در بازار وجود دارد، سایر موارد، مانند ظروف پلاستیکی یا لیوان‌های یکبار مصرف، نیز باید مشمول اقداماتی با هدف «به‌طور قابل توجه» شوند.

ظروف

کاهش مصرف آن ظرف شش سال پس از تصویب متن. این، برای مثال، با تعیین اهداف کاهش ملی.

در نهایت، محصولاتی مانند بطری‌ها یا بسته‌بندی‌های پلاستیکی می‌توانند تحت پوشش مسئولیت گسترده تولیدکنندگان قرار گیرند و آنها را ملزم به مشارکت مالی در پیشگیری، مدیریت یا پاکسازی زباله‌های تولیدی کند.

امروزه، اقلام پلاستیکی یکبار مصرف تقریباً نیمی از زباله‌های دریایی موجود در سواحل اروپا را تشکیل می‌دهند، و محصولاتی که احتمالاً ممنوع هستند، 86 درصد از آن را تشکیل می‌دهند.

این کمیسیون همچنین خواستار نمایش اطلاعات در مورد برخی محصولات به منظور اطلاع رسانی به مردم در مورد اثرات زیست محیطی آنها است.
این مفاد با استراتژی پلاستیک اتحادیه اروپا مطابقت دارد که از جمله در ژانویه اعلام کرد که قصد دارد به “بسته بندی پلاستیکی قابل بازیافت 100% تا سال 2030” دست یابد.
پلاستیک ها بخشی از زندگی روزمره ما هستند، همه جا هستند… و همچنین در همه جای طبیعت هستند! ما نمی‌توانیم بدون پلاستیک کار کنیم، به همین دلیل است که انجام هر کاری ممکن است تا بتوانیم آن را تا حد امکان بازیافت کنیم، بسیار مهم است.

پلاستیک باید بازیافت شود، اما گاهی اوقات تشخیص تفاوت بین بسیاری از انواع پلاستیک موجود دشوار است. چگونه مواردی را که قابل بازیافت هستند از غیر قابل بازیافت تشخیص دهیم؟ چگونه می توانید از مواد پلاستیکی مورد استفاده در بسته بندی مطمئن شوید؟

با توجه به خرید مار های معتبر و شرکت های تولید کننده هایی که سال هاست در این عرصه هستند گزینه خوبی است برای خرید ظروف یکبار مصرف شله زرد.