فرش ابریشم گونه محیط خانه را از حشرات مصون می دارد

پس از انتخاب فرش ابریشم گونه، دلپذیرترین بخش، اما شاید سخت ترین آن، ادغام آن در دکوراسیون شماست.

ترند امسال برای لایه بندی، اشکال هندسی و رنگ های روشن است. برای هلن پائولی، کلید یک چیدمان خوب در اطراف فرش، رعایت سطح محیطی است.
او می گوید: ” وقتی یک فرش گرد را انتخاب می کنید، خواه بزرگ باشد یا نه، باید دیده شود.

تنها در صورتی برجسته می شود که اطراف آن به اندازه کافی بزرگ باشد. همین امر در مورد فرش های شکل نیز صادق است. اصیل تر مانند هشت ضلعی یا سایر اشکال هندسی .” توصیه می کند.
برای لایه بندی فرش ها مشکل جای دیگری است. تفاوت سطح ناشی از شمع می تواند مبلمان را نامتعادل کند.
این طراح داخلی می‌افزاید: « سبک سوک ترکی می‌تواند به خوبی در فضای داخلی کار کند، اما شما باید از فضای محافظت‌شده، مثلاً در مرکز مبل‌ها استفاده کنید ».

فرش ها ابریشم گونه را می توان در فضای باز استفاده کرد، اما باز هم باید در انتخاب آنها دقت کرد.
فرش
هلن پائولی تصریح می‌کند : « برای تراس‌ها، فرش‌های ساخته شده از مواد کاملاً مصنوعی، بافته یا روکش‌شده، از نوع حصیر را ترجیح دهید. فراموش نکنید که ماهیت فرش شما هر چه باشد، نباید در هوای بارانی بیرون بماند ».
ثمره صنایع دستی گرانبها، قالیچه ها – ایرانی، بربری، پشمی، پنبه ای یا الیاف طبیعی – همگی قطعات استثنایی برای تزیین فضای داخلی شما هستند.
خاطرات سفر یا موارد دلخواه تزئینی، فرش ها تاریخ را از طریق فنی بودن ساخت سنتی خود، انتخاب رنگ های نمادین و دیگر نقوش فرهنگی که پوشش می دهند، منتقل می کنند.
یک شی عشایری، فرش را می توان از یک اتاق به اتاق دیگر در فضای داخلی خود برد. در این مقاله جدید، The Socialite Family 6 روش برای استفاده از فرش در خانه را به شما پیشنهاد می کند.
فرشی که در Ingrid Seynhaeve دیده می‌شود، در یک راهرو نصب می‌شود و تاریکی محل عبور روزانه را می‌شکند، که معمولاً از دغدغه‌های تزئینی ما حذف می‌شود. با خانواده Boillot این یک منطقه بازی می شود و با جلوگیری از افتادن بچه های شما مانند تشک بازی، به ایجاد فضای داخلی مناسب برای کودکان کمک می کند. پیش نمایش در Michaël Azoulay، فرش تبدیل به فرش کنار تخت می شود و ظاهر اتاق خواب شما را کامل می کند.
در Clarisse Prudent ، این اکسسوری از اتاق‌های نشیمن کلاسیک با در اختیار گرفتن حمام برای گرم کردن سردی کف کاشی‌شده استخراج می‌شود.