نوار دستگاه قند خون easy gluco جان یک مرد هلندی را گرفت

پایش مداوم گلوکز یک فناوری پوشیدنی است که ردیابی سطح قند خون را در طول زمان با نوار دستگاه قند خون easy gluco آسان‌تر می‌کند. قند خون اصطلاح دیگری برای گلوکز خون است.
CGM ابزاری برای افراد مبتلا به دیابت است. سطح گلوکز شما را در 24 ساعت شبانه روز زمانی که دستگاه را می پوشید اندازه گیری می کند.

شما می توانید به طور مرتب سطح گلوکز خون خود را با استفاده از یک چک انگشت انگشتی و یک نوار دستگاه  قند خون  easy_gluco بررسی کنید. بسیاری از مردم این کار را انجام می دهند.

اما چک های انگشتی فقط گلوکز خون را در یک لحظه اندازه گیری می کنند. مثل خواندن یک صفحه از یک کتاب است.

انجام بیشتر بررسی‌های انگشتی، عکس‌های فوری بیشتری به شما می‌دهد، که می‌تواند سرنخ‌هایی از آنچه در سطح قند خون شما اتفاق می‌افتد ارائه دهد.

انسولین هورمونی است که به بدن شما کمک می کند سطح قند خون را تنظیم کند.

نوار

اگر دیابت نوع 1 دارید، بدن شما به اندازه کافی (یا هیچ کدام) از هورمون انسولین را تولید نمی کند. در دیابت نوع 2، بدن شما انسولین می سازد اما به طور موثر از آن استفاده نمی کند.

افراد مبتلا به دیابت باید به طور منظم به خود انسولین بدهند تا سطح قند خون را ثابت نگه دارند.

ردیابی سطح گلوکز خون به شما می گوید که بدن شما چه مقدار و چه زمانی به انسولین نیاز دارد.

سطح قند خون که زیاد بالا و پایین می‌رود می‌تواند به طرق مختلف به بدن شما آسیب برساند.

سطح قند خون بسیار بالا (هیپرگلیسمی) یا پایین (هیپوگلیسمی) در صورت عدم درمان سریع می تواند جدی و حتی تهدید کننده زندگی باشد.

بسیاری از چیزها (مانند غذاهایی که می خورید، ورزش هایی که انجام می دهید و سبک زندگی شما) می توانند بر سطح قند خون شما تأثیر بگذارند.

اما دیابت روی همه افراد متفاوت است. اینکه چگونه یک غذا یا فعالیت بر سطح گلوکز یک فرد تأثیر می‌گذارد، اغلب با تأثیر آن چیز بر روی فرد دیگر متفاوت است.

بدن شما نیز می تواند غیرقابل پیش بینی باشد. گاهی اوقات، بدن شما می تواند واکنشی داشته باشد که حتی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی همیشه آن را درک نمی کنند.

همه این عوامل می توانند مدیریت دیابت را چالش برانگیز کنند، حتی زمانی که فکر می کنید همه چیز را درست انجام می دهید.