کارآفرین تحریم را به فرصت تبدیل می کند!

کارآفرین نمونه کسی است که به راحتی می توان هر گونه تحریم موجود در جامعه را به فرصت تبدیل کند و این تحریمها باعث سازندگی بیشتر فرد کارآفرین شده است.

خرید گلدان سفالی

یکی از شهرهایی که در زمینه هنرهای صنایع دستی در ایران پیشرو بوده خرید و فروش عمده در اصفهان می باشد که در زمینه ساخت و تولید و همچنین خرید گلدان سفالی خام در سایزها و ابعاد مختلف خام با جدیدترین تزئینات فعالیت گسترده دارد و بسیاری از محصولات تولید شده این هنرمندان در مقابل بسیاری از آثار تاریخی به عنوان ورودی استفاده شده است.

فروش پسته کوهی

خوشبختانه به دلیل این که امروزه فروش پسته ی کوهی از پرطرفدارترین نوع از آجیلها می باشد بازار فروش به نسبت خوبی دارد. پسته بنابر خواص بسیار زیادی که دارد جزء محصولات صادراتی می باشد که جایگاه بسیار بالایی در صادرات دارد.

رژ گونه ایرانی

با توجه به اینکه مواد آرایشی تنوع بسیار بالایی دارند و از نظر کیفیت مشخصات خاص و متفاوتی دارند رژ گونه ایرانی نیز از نظر ماندگاری و پیگمنت مورد تایید بسیاری از صنعتهای آرایشی قرار گرفته و در حال حاضر نمونه های بسیار متنوعی از این محصول به صورت تکی و یا پلتهای چند رنگ با بهترین مواد اولیه تهیه و توزیع می شوند.

رو بالشتی ساتن

در بازارهای فروش و مراکز معتبر انواع زیادی از روبالشتی ساتن جدید با طرحهای مختلفی وجود دارند که به فروش می رسد و روز به روز تولید کنندگان تلاش می کنند که بهترین و با کیفیت ترین محصول را تولید نمایند تا به دست مشتریان عزیز برسانند، تنوع رنگ در این نوع روبالشتیها زبان زد می باشد.