دفتر 100 برگ در مطبوعات یزد فروشش ممنوع شد

در حالی که دفترهای سنتی دفتر 100 برگ گزارشگران طوری طراحی شده اند که کمی ترسناک به نظر برسند – در صورتی که در صورت دریافت ایده های خنده دار، کلمه NEWS روی جلد آن زده شود و زیر عنوان «دفتر یادداشت خبرنگار حرفه ای» زیر آن قرار دارد، سودمندی دفترچه یادداشت خبرنگاری فراتر از شغل است.

ویژگی‌های طراحی که آن‌ها را برای خبرنگاران در حال حرکت مفید می‌سازد، آن‌ها را به همان اندازه برای کسانی که دوست دارند در دنیای واقعی یادداشت‌برداری کنند، مفید می‌سازد. اگرچه، ممکن است آنها برای ارتقاء باشند.

روزنامه‌نگار جوزف دآگنیز می‌نویسد:

.با همه کاربردشان، من دفترچه های معمولی گزارشگران را دوست ندارم. همه چیز در مورد آنها بوی داد و ستد می دهد. صفحات باریک هستند، بنابراین شما دائماً صفحات را ورق می زنید تا فضای بیشتری برای نوشتن داشته باشید.

دفترچه های یادداشت  گزارشگر معمولاً فقط 70 صفحه در خود دارند، بنابراین دوام زیادی ندارند.

دفتر

وقتی گزارش می‌دهم، فقط از یک طرف هر صفحه استفاده می‌کنم. ورق زدن مدام دفترچه یادداشت برای استفاده از هر دو طرف هر صفحه آزاردهنده است. بنابراین، برای من، دفترچه‌های گزارشگر به نوعی شیء یکبار مصرف تبدیل شده است.

وارد پدهای گزارشگران بلک وینگ شوید، که ما به تازگی در انبار خانم بلکولز تهیه کردیم. این یکی تقریباً به اندازه گوشی هوشمند شما طراحی شده است، بنابراین به نظر من این چیز خوبی است که از آن “فرصت های خرد” که در طول روز داریم استفاده کنیم.

جایی که در غیر این صورت برخی از فیدها یا موارد دیگر را پیمایش می کنیم، یا برای نوشتن یادداشت می کنیم. افکار، یادداشت‌ها، توصیه‌ها و کارهایی که به ذهنتان خطور می‌کند را حذف کنید.

و با توجه به اینکه شما خواننده عزیز به احتمال زیاد خبرنگار نیستید ، 80 برگه ارائه شده باید زمان زیادی برای شما داشته باشد.

دفتر 100 برگ گزارشگر بلک وینگ دارای یک روکش کارتی مشکی است که روی سیم اتصال می‌پیچد. پوشش با یک باند الاستیک بادوام محکم شده است، و در عین حال از اطلاعات مهم داخل آن محافظت می کند و ظاهری تمیز به پد می دهد.

آنها با کاغذ 80GSM عرضه می شوند. من آن را با یک خودکار آزمایش کردم (بدون خونریزی در طرف دیگر کاغذ و بدون پر کردن در سمت جلو) و یک تجربه صاف خوب با مداد. و در انواع کاغذهای خالی، خط‌دار، نقطه‌ای و گرافی ارائه می‌شوند. هر بسته یک ست دوتایی می باشد.