میوه خشک زنجان شما را پر انرژی می کند

از دیگر فواید میوه خشک زنجان می توان به پیشگیری از کم خونی، تامین انرژی مناسب (میوه های خشک با کالری خود انگیزه مناسبی را به کودکان همیشه در حال حرکت می دهد)، جلوگیری از مشکلات یبوست، متحد عالی در برابر سرطان است.

در واقع آنها از رادیکال های آزاد جلوگیری می کنند: پسته با ویتامین E خود، آنتی اکسیدان های بسیار موثری است) و برای استخوان ها و بینایی عالی است (در این مورد بادام به دلیل غنی بودن از کلسیم، قهرمان اصلی آن است).

به طور خاص، شما می توانید برای هر مشکلی میوه خشک مخصوص به کودکان خود سرو کنید. به عنوان مثال، خرما برای آرام کردن حس گرسنگی (میان وعده عالی!) و میل به شیرینی عالی است و در صورت کولیت بسیار قابل هضم است.

کشمش ادرار آور و ملین است (در برابر یبوستی که در مورد آن صحبت کردیم)، آلو مشابه. آجیل کاج واقعاً سرشار از آهن است. و در صورت کمبود پتاسیم و منیزیم، به زردآلو خشک تکیه کنید، بنابراین در تابستان برای تکمیل پتاسیم و در زمستان برای منیزیم که به تمرکز کمک می کند، عالی است!


گنجاندن این غذاها در رژیم غذایی کودک کار سختی نیست.

گردو، کشمش، بادام یا پسته بسیار خوشمزه است و کمتر بچه ای است که حرصش را نداشته باشد!
میان وعده ها فرصت مناسبی برای ترغیب بچه های کوچک به خوردن میوه های خشک است. کیک، بیسکویت، شیرینی (ترجیحاً خانگی) عالی هستند.

اما سعی کنید میله‌های غلات و میوه‌های خشک خود را بسازید: میوه‌هایی را که بچه‌هایتان دوست دارند وارد کنید و یک دستور غذای موقت، خوشمزه، مغذی و مفید ایجاد کنید که برای شارژ مجدد باتری‌هایتان عالی است!

همچنین می‌توانید با میوه‌های خشک عصاره درست کنید: فقط میوه‌ها را خیس کنید، مثلاً بادام را خیس کنید و سپس طبق دستورالعمل‌های ما آن‌ها را در دستگاه استخراج قرار دهید تا شیرهای گیاهی خوشمزه‌ای دریافت کنید.

اما میوه خشک را می توان به صبحانه، ناهار و شام نیز اضافه کرد. برای صبحانه، ترکیبی از شیر، غلات و میوه های خشک می تواند عالی باشد (حتی مخلوط کردن همه چیز با هم).