نگاه کردن به کیف اداری چرم گاوی موجب پیر چشمی می شود!!

چرم مصنوعی تولید شده، مواد بسیار ساده‌تری نسبت به چرم طبیعی است و در طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها، روکش‌ها و نقوش موجود است.

از طرفی چرم واقعی با بوی خاص، فضای زیبا و ماندگاری و استحکام در برابر زمان نسبت به چرم مصنوعی شیک تر است و صرف نظر از قیمت آن ارجحیت بیشتری دارد.

همچنین باید توجه داشت که در حالی که چرم واقعی دارای الگوهای منحصر به فرد و طبیعی است، الگوهای روی چرم مصنوعی می توانند کاملاً معمولی باشند.

چرم مصنوعی به نگهداری بسیار کمتری نسبت به چرم طبیعی نیاز دارد و جذابیت بصری اصلی خود را برای مدت طولانی حفظ می کند.

اما به این نکته نیز اشاره کنیم که چرم اصل که به خوبی نگهداری شده باشد، طبیعی بودن خود را برای مدت طولانی حفظ خواهد کرد.

هر محصولی که باشد، چه کت چرم، کفش یا کیف اداری چرم گاوی، کالاهای چرم اصل همیشه گرانتر از چرم مصنوعی هستند.

کیف

لوازم جانبی مد و لباس ساخته شده از چرم طبیعی نیاز به تکنیک‌های ماهرانه‌تر و تخصصی‌تری برای کنار هم قرار دادن آن‌ها دارند، و خود مواد قبل از استفاده، تحت مراحل نگهداری، جابجایی و ساخت پرهزینه‌تری قرار می‌گیرند.

چرم مصنوعی با نادیده گرفتن تأثیر برند و محل فروش بر قیمت آن، همیشه ارزان‌تر خواهد بود، از سوی دیگر، فقط کیف، کفش و سایر لباس‌های شیک ساخته شده از چرم را خاص‌تر می‌کند.

این واقعیت که چرم مصنوعی مانند چرم واقعی است، شاید یکی از اصطلاحات تخصصی فروش باشد که فروشندگان بیشتر از آن استفاده می کنند.

در نوع کالای مورد نظر شما که می تواند کفش چرم، کیف پول، کمربند، کلاه یا کیف چرم زنانه یا مردانه، کیف دستی، کیف کراس بادی، کیف پیام رسان، کیف لپ تاپ باشد، امکان ندارد چرم مصنوعی شبیه چرم طبیعی باشد.

این چرم گهگاه با رنگدانه ای محافظ پوشانده می شود که می تواند حسی صاف و پلاستیک مانند به آن بدهد، در چنین مواردی، تشخیص چرم مصنوعی تنها با نگاه کردن به بافت آن دشوار است.

در انتخاب کیف دستی خود، شیک ترین مدل، بادوام ترین و زیباترین جنس را انتخاب کردید، اگر چرم باشد بوی آن را استشمام می کنید، اگر چرم مصنوعی باشد از ظاهر و قیمت آن راضی هستید.

اما همه این ویژگی های خوب اگر مفید نباشند چه فایده ای دارند؟ محصولات ساخته شده از چرم از تاریخ بشریت تا به امروز همیشه وجود داشته است، بیاد داشته باشیم که چرا: اگر بادوام باشند و به خوبی از آنها مراقبت شود، خواص خود را برای مدت طولانی حفظ می کنند و برای تمام عمر باقی می مانند.

در مورد ویژگی های چرم واقعی و چرم مصنوعی صحبت کردیم. خوشحالیم که توانستیم به شما در تصمیم گیری در این مناسبت کمک کنیم.

در پایان، مانند همه موارد، ترجیحات شخصی در این مورد نیز مهم خواهد بود.