گان جراحی رنگی اگزمای پوستی بیماران را درمان می کند

بیمارستان ها قبل از هر گونه عمل غیر طبیعی باید به طور کامل ضد عفونی شوند و بیماران و پزشکان از گان جراحی رنگی حین عمل استفاده کنند.

یک محیط جراحی تمیز و استریل می تواند اطمینان حاصل کند که بیمار در طول جراحی عاری از عفونت است. اگر محیط امنی وجود نداشته باشد، نه تنها باعث عفونت میکروب ها در بدن بیمار می شود، بلکه باعث می شود این میکروب ها کادر درمانی ما را نیز آلوده کنند.

پوشیدن لباس در طول جراحی می تواند از باکتری ها در طول فرآیند جلوگیری کند، ایمنی بیماران ما را تضمین کند و از کادر پزشکی ما محافظت کند. بنابراین، روپوش های جراحی برای جراحی بسیار مهم هستند.

این یک کلید مهم برای ایمنی جراحی ما و یک مورد ضروری در اتاق عمل است. اکنون بسیاری از بیمارستان ها نیز به شدت نگران تهیه محصولات پزشکی خود هستند.

انتخاب یک تولید کننده معمولی اقلام جراحی مهم است و به بیمارستان اجازه می دهد محصولات ایمن و قابل اعتماد را با اطمینان خریداری کند.

گان

روپوش‌های یکبار مصرف جراحی را می‌توان به چهار دسته تقسیم کرد:

مراقبت‌های بهداشتی (استریل کردن، لباس‌های خوشبوکننده، کفش)، درمان (هموستاز، منسوجات ضد خارش، منسوجات ضد ویروسی)، لوله‌های مصنوعی (رگ‌های خونی مصنوعی، نای مصنوعی، مری مصنوعی)، محافظت (انواع). لباس محافظ در برابر تشعشع).

علاوه بر روش‌های طبقه‌بندی فوق، می‌توان آن را با توجه به کارکردها و کاربردهایشان به منسوجات پزشکی عمومی و منسوجات پزشکی با کارایی بالا تقسیم کرد که به منسوجات پزشکی ساخته شده از مواد الیافی با تکنولوژی بالا با عملکردهای مختلف اشاره دارد.

منسوجات پزشکی با کارایی بالا – منسوجات پزشکی عمدتاً شامل روپوش‌های جراحی، کلاه‌های عمل، روپوش‌های جراحی یکبار مصرف، ماسک‌ها، روکش‌های جراحی، روکش کفش، روپوش‌های بیمارستانی، ملافه، گاز، بانداژ، پانسمان، نوار، روکش دستگاه‌های پزشکی، اندام‌های مصنوعی انسان و غیره است.

منسوجات طبی متداول شامل پارچه طبی، پارچه در بخش بیماران، روپوش ایزوله پرسنل پزشکی، پارچه در اتاق عمل و غیره است.
پیشخدمت‌های رستوران لباس‌های مخصوص رستوران می‌پوشند و جوشکارها لباس‌های ضد اشتعال می‌پوشند.

به همین ترتیب، لباس های طبی مختلفی در بیمارستان وجود دارد، مانند لباس پزشک، لباس پرستار، لباس جراحی، لباس بیمار.
پرستاران و پزشکان در اتاق های عمل به پوشیدن روپوش جراحی معروف هستند، اما الزامات محیطی اغلب بسیار زیاد است. بنابراین کارکنان اتاق عمل نه تنها باید تمیز باشند، بلکه باید ضدعفونی شوند.

پرستاران و پزشکان باید هنگام کار در اتاق عمل از لباس های پزشکی تجویز شده توسط موسسات پزشکی استفاده کنند و لباس شخصی مجاز نیست.