گاوآهن دو خیش تیلر استفادش در شالیزارهای شمال ممنوع شد

بنابراین ثابت شده است که گاوآهن دو خیش تیلر گزینه بهتری برای کشاورزان هستند. یکی از نکات قابل توجه Power Tiller این است که چه کشاورزان کوچک یا حاشیه ای، همه می توانند از آن استفاده کنند.

به طور خلاصه، در حال حاضر تمام کارهای ضروری و مهم برای کشاورزی را انجام می دهد. با کاهش نیاز به تراکتور و روتاتور، کشاورزی را در دسترس کشاورزان قرار داده است. به یک نیاز ضروری کشاورزی تبدیل شده است.

استفاده از گاو آهن دو خیش تیلر بسیار آسان است. فقط باید متعادل باشد و به طور خودکار رانندگی می کند. برداشت هر نوع محصول را ممکن کرده بود.

این نه تنها تهویه خاک را بهبود می بخشد، علف های هرز را از بین می برد، سطح رطوبت خاک را حفظ می کند، میکروارگانیسم ها را تحریک می کند تا فعال تر شوند، بلکه باعث ایجاد مواد مغذی در خاک می شوند.

تا آنجا که به مزایا مربوط می شود، Power Tilleق واقعا یک سرمایه گذاری برجسته است. چون یارانه کمتر است، با درآمدزایی به دولت کمک می کند. تلاش های بیشتری باید انجام شود تا این تجهیزات دوستانه در دنیای کشاورزی به رسمیت شناخته شوند و جایگاه مناسبی پیدا کنند.

بدون شک Power Tillers زندگی کشاورزان را بسیار آسان تر و راحت تر کرده است.

گاو آهن

تراکتور تیلر بیشتر توسط کشاورزان تولید شده توسط کشاورزان استفاده می شود. ما در زیر بهترین تیلر قدرت در هند را نشان دادیم. بیایید بررسی کنیم.برای بهره وری بهتر در مزارع، ما باید در مورد کشاورزی پنجه زنی صحبت کنیم. استفاده از تیلر برقی به شرح زیر است.

پنجه قدرتی که برای کشت، کاشت، علف های هرز و خاک ورزی استفاده می شود.از آن با پیوست هایی استفاده می شود که اولویت آن را افزایش می دهد – چرخ خیاطی، دستگاه اسپری، روتر و خون.
علاوه بر این، پنجه برقی در کشاورزی نیشکر، کشت برنج، کشاورزی گندم و کشت شالیزار استفاده می شود.

گاو آهن دوخیش تیلر چمن، گیاهان و علف های هرز موجود را حذف کنید. برای آسان‌تر و مؤثرتر کردن کار خاک‌ورزی، مهم است که هر گونه علف یا گیاهی را که قبلاً در خاکی که می‌خواهید در حال رشد هستند، بردارید.

هدف از خاک ورزی آماده کردن خاک برای گیاهان جدید است، بنابراین با حذف رشد قدیمی شروع کنید.
از یک بیل برای حفر زمین در اطراف ریشه گیاهان یا علف های هرز موجود استفاده کنید. از چند اینچ (چند سانتی متر) دورتر از گیاه شروع کنید و با زاویه 45 درجه به سمت مرکز ریشه ها حفاری کنید.